Ceramizer CS do silników czterosuwowych

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: CERAMIZER
  • Waga: 0.1 kg
  • Dostępność: Jest Jest  (15 szt.)
    Czas realizacji: 24 - 48h
  • szt.
  • 75,00 zł

CERAMIZER CS

Preparat do regeneracji i zabezpieczania przed zużyciem powierzchni tarcia silnika.

CENA ZA 1 SZTUKĘ 

PRODUKT NAJWYŻSZEJ JAKOŚĆ

  

SPECYFIKACJA - Produktu CS - Ceramizer:

Nazwa - Oznaczenie:
Ceramizer CS
Przeznaczenie:
Do Silników czterosuwowych:
Diesel
Benzyna
Opis: Ceramizer CS to preparat ceramiczny,
który regeneruje części trące - wzajemnie współpracujące silnika.
Proces regeneracji przeprowadzany jest bez demontażu urządzeń,
w trakcie ich normalnej eksploatacji.
Preparat CS wystarczy dodać do oleju w silniku.
Warstwa ceramiczno-metalowa powstaje w miejscach
gdzie występuje tarcie metalu o metal, np tłok - cylinder, wał - panewka, itd.
W szczególności w miejscach zużytych (wytartych).
Warstwa ta wyrównuje i pokrywa mikroubytki,
rysy i deformacje powierzchni podlegających tarciu.
Proces ten można porównać do mikronadspawania cienkiej warstwy materiału w zużytych miejscach.
Całkowity proces tworzenia się warstwy uzupełniająco ochronnej trwa do około 1500 km przebiegu.
Korzyści:

Zmniejsza zużycia oleju.
Regeneruje powierzchnie tarcia.
Ułatwia rozruch zimnego silnika.
Nieznacznie poprawia dynamikę auta.
Zmniejsza zużycia paliwa od 3 do 15 %.
Pozwala w wielu przypadkach uniknąć kosztownych napraw.
Wycisza i wyrównuje pracę silnika, wyrównuje ciśnienia sprężania w cylindrach.
Zabezpiecza silnik przed zużyciem do 70 000 km
W nowych linkach zabezpiecza powierzchnie trące przed nadmiernym zużyciem
W silnikach już wyeksploatowanych uzupełnia ubytki i zabezpiecza przedłużając życie silnika.

Czas pracy: Preparat utrzymuje się na powierzchniach do 70tys km.
Po tym przebiegu należy powtórzyć - uzupełnić preparat w silniku odpowiednią do przebiegu dawką.
Ilość Preparatu:
Ilość oleju w silniku w litrach --> 2-8 l 9-16 l 17-24 l 25-33 l
Przy przebiegu: 5-50 tys. km 1/2 doz.
1 doz.
2 doz.
3 doz.
Przy przebiegu: 50-300 tys. km 1 doz.
2 doz.
3 doz.
4 doz.
Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km 2 doz.
3 doz.
4 doz.
5 doz.