RINGI SMD BMW E46 2D COUPE WXP

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: V-STAR
  • Waga: 0.6 kg
  • Dostępność: Jest Jest  (45 szt.)
  • szt.
  • 299,99 zł

 

 

RINGI SMD BMW E46  COUPE

Cena za Komplet

Ringi SMD, to najmocniejsze ringi na rynku, wyprodukowane na bazie najnowszej technologi ledów w systemie SMD.

Przy takiej mocy światła, RINGI SMD mogą być zastosowane jako RINGI do Jazdy Dziennej DRL

 

ZASTOSOWANIE RINGÓW SMD:

BMW E46 COUPE

1999 - 2002

BMW E46 TOURING

1999 - 2005

BMW E46 SEDAN

1999 - 2005

 

Oferowany Towar jest Nowy, Fabrycznie Zapakowany !!!

Asortyment dostępny od ręki !!!

 

 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA - RINGI SMD BMW:

 

Ringi SMD nie pokazują błędów na komputerze
Źródło światła ledy SMD 292 szt
Światło kąt światła 175o
High Output 10000mcd LEDs
Obudowa PoliCarbon UV
Zasilanie 12V - bez przetwornic
Zabezpieczenie  wiązka montażowa / trzy opcje podłączenia
Prosty montaż RING'ów SMD, tak jak RINGI CCFL

 

 ZESTAW RINGÓW SMD - Zawiera:

  1. Cztery ringi SMD A+B - Dwa małe A / Dwa duże B / Zestaw na dwa reflektory AB - Lewy + AB - Prawy
  2. Klipsy mocujące oraz taśma dwustronna w kawałkach
  3. Wiązka montażowa z przekaźnikiem
  4. Oryginalne opakowanie producent
  5. Gwarancja: 12m-cy rzetelnej gwarancji licząc od daty zakupu - wystawiana i rozpatrywana przez naszą Firmę z siedzibą w Szczecinie

   

 PODŁĄCZENIE - RINGI SMD:

Ringi SMD można podłączyć na trzy sposoby:

1. Bezpośrednio do postojówek, jeśli po podłączeniu, komputer nie pokazuje błedów. Nie zalecane z powodu możliwości występowania skoków napięcia w instalacji samochodu, co może skutkować uszkodzeniem ringów.

2. Podłączenie ringów jako postojówki przez wiązke znajdującą się w zestawie

3. Podłączenie ringów jako światła do jazdy dziennej, przez wiązke znajdującą się w zestawie

 

Do ringów SMD oferujemy moduł DRL, którego cena przy zakupie łącznym ( ringi SMD + moduł DRL ) wynosi 79zł lub 89zł

MODUŁ ŚWIATEŁ DO JAZDY DZIENNEJ DRL AJ-RL3/1 RINGI SMD lub MODUŁ ŚWIATEŁ DO JAZDY DZIENNEJ DRL AJ-RL3/2 SWITCH RINGI SMD - Dzięki tym modułomprzy współpracy z Ringami SMD, uzyskujemy efekt świateł dziennych i postojowych dokładnie taki, jak w modelach BMW po 2007 roku. Ringi uruchamiają się automatycznie po uruchomieniu silnika świecąc pełną mocą 100%, oraz przygasają do opcji świateł postojowych świecąc mocą około 70% lub z możliwością regulacji przygaszenia od 30 do 80%. Moduł DRL podłącza się do oryginalnej wiązki jaka jest w zestawie wraz z Ringami SMD. Podłączenie wiązki wraz z modułem, nie powoduje zmian w oryginalnej instalacji samochodu.

W nowym zmodyfikowanym module, uzyskujemy również funkcje świateł postojowych bez kluczyka w stacyjce. Można w końcu wyeliminować oryginalne POSTOJÓWKI, jednak żeby nie było błędu na komputerze należy zastosować rezystor, np dedykowany do żarówek 5-6W FILTR KONTROLI ŚWIATEŁ POSTOJOWYCH - EMC LED 5W 6W, można też pozostawić oryginalną funkcję świateł pozycyjnych stosując żarówki GPT T10 Chrom White GPT ŻARÓWKA W5W T10 SILVER CHROM WHITE BIAŁA


Przy Światłach dziennych, nie uruchamia się żadne inne oświetlenie samochodu. Opcjonalnie można włączyć światła pozycyjne przy złej pogodzie, aby poprawić widoczność samochodu z tyłu.


koszt zestawu SMD z modułem DRL AJ-RL3/1 - 308zł
koszt zestawu SMD z modułem DRL AJ-RL3/1+ GPT T10 Chrom White do pozycji - 338zł
koszt zestawu SMD z modułem DRL AJ-RL3/1+ rezystory do pozycji - 353zł

koszt zestawu SMD z modułem DRL AJ-RL3/2 - 318zł
koszt zestawu SMD z modułem DRL AJ-RL3/2+ GPT T10 Chrom White do pozycji - 348zł
koszt zestawu SMD z modułem DRL AJ-RL3/2+ rezystory do pozycji - 353zł

 

OPIS PODŁĄCZENIA MODUŁU DRL - AJ-RL3:

WIĄZKA OD RINGÓW SMD MODUŁ DRL SMD
* RÓŻOWY DO: PLUS ZASILAJĄCY POZYCJE
CZERWONY GRUBY - PLUS Z OCZKIEM POZOSTAJE PUSTY
CZARNY - MINUS CZARNY - MINUS
CZERWONY CIENKI - PLUS RINGI NIEBIESKI - PLUS RINGI
ŻÓŁTY CIENKI - PLUS ZASILAJĄCY CZERWONY - PLUS ZASILAJĄCY
BIAŁY CIENKI - PLUS STERUJĄCY BRĄZOWY STERUJĄCY
UWAGA WAŻNE - przy podłączeniu wiązki oraz wiązki z modułem DRL, konieczne jest, aby kabel minusowy miał dobry kontakt z masą samochodu. Brak dobrego styku powoduje złą pracę układu, oraz może doprowadzić do uszkodzenia modułu, w szczególnych przypadkach również ringów.